Nahajate se:
Črno-belo bogastvo s Krškega polja
Kmetijstvo, gozdarstvo in ribištvo
196.049,00 €
Evropski sklad za razvoj podeželja (LEADER)
V načrtu
1. september 2019
31. oktober 2021
Namen operacije je podpreti nosilce dejavnosti (ponudnike krškopoljskega prašiča), da izboljšajo svoj ekonomski položaj in potencial zaposlovanja s partnerskim povezovanjem za razvoj prepoznavne blagovne znamke Krškopoljca. Oblikovani bodo novi produkti (samooskrbni, podjetniški, turistični), s katerimi bomo pripomogli k prepoznavnosti podeželja in širitvi na nove trge z novimi marketinškimi pristopi.
Glavne aktivnosti operacije:
- Priprava strokovnih podlag za oblikovanje raznovrstnih produktov in programov (od prehrane do spominkov)
- Ureditev »selfie točk« za inovativno prezentacijo Krškopoljca
- Izobraževanje ponudnikov od reje do izdelka (rejcev, ponudnike kulinarike, zgodb, dediščine) in animiranje ciljnih skupin
- Priprava akcijskega načrta in trženjskih prijemov za nov turistični produkt
- Snemanje in izdelava predstavitvenih filmov, tudi animiranega
- Razvoj novih produktov, samooskrbnih, podjetniških, turističnih
- Oblikovanje blagovne znamke – Krškopoljec in turističnega produkta
- Izvedba kulinaričnih dogodkov in interaktivnih delavnic
- Promocija in ozaveščanje – družabna omrežja, nadgradnja spletne strani, študijska tura, sejmi, objave, promocijski material
Projektni partnerji:
Vodilni partner: Občina Krško, ostali partnerji: Posavski muzej Brežice, Kunst 1966, gostilna, d.o.o., Kmečka zadruga Sevnica z.o.o., Društvo rejcev krškopoljskih prašičev.