Obvoznica Krško: DRSI in občina do skupnih rešitev za zmanjšanje prometnih nesreč
Krško, Ljubljana, 24. marec 2022 – Mestna občina Krško je ob vse pogostejših prometnih nesrečah na krški obvoznici na križišču z občinsko cesto pod mostom na to večkrat opozorila Direkcijo RS za infrastrukturo (DRSI), saj gre za državno cesto. Dosegli so dogovor, da kratkoročno pristopijo k ukrepom za umirjanje hitrosti s postavitvijo prikazovalnika hitrosti in ureditvijo optičnih črt. Ko pa bo celotno križišče v upravljanju DRSI, pa bodo, kot zatrjujejo na DRSI, opravili prometno analizo, in če bo potrebno, posodobili križišče v semaforizirano ali pa ga rekonstruirali.
Kot poudarjajo na DRSI, gre za lokacijo znotraj naselja, kjer je največja dovoljena hitrost 50 km/h, in dodajajo: »Na osnovi analize križišča ugotavljamo, da je križišče ustrezno prometno tehnično urejeno ter dobro pregledno in zaznavno. Pred križiščem iz obeh smeri tehnični elementi državne ceste dopuščajo večje hitrosti. Gre za prvo križišče po vstopu v naselje Krško, zato so povečane hitrosti pričakovane predvsem iz smeri Celje. Na podlagi analize poročila Policijske postaje Krško ocenjujemo, da se dogajajo tipične nesreče za tak tip križišča in so predvsem posledica gostote prometa, povečanih hitrosti in napak voznikov.
Povečanje prometne obremenitve obravnavanega križišča je posledica preusmeritve tranzitnega prometa zaradi dokončanja obvoznice Krško v letu 2020, dodatna prometna obremenitev pa je tudi zaradi popolne zapore državne ceste G1-5, ki je predvidena do konca maja 2022.«
V dogovoru s Policijsko postajo Krško že nekaj časa, še posebej pa z zaporo ceste G1-5 Krško-Drnovo na tem križišču poteka poostren nadzor hitrosti. Konec tega meseca bo občina s soglasjem Direkcije RS za infrastrukturo na območju križišča postavila prikazovalnik hitrosti in uredila t. i. optične črte, s čimer naj bi vsaj kratkoročno umirili hitrosti na tem območju.
Ko pa bo DRSI v upravljanje prevzelo celotno križišče, bodo, kot so zapisali v odgovoru na pobude Mestne občine Krško, pristopili k prometni analizi obravnavanega križišča, na osnovi katere bodo preučili ustreznost obravnavanega križišča glede na dejansko izmerjene prometne obremenitve. »Po pridobitvi podatkov bomo po potrebi pristopili k izvedbi posodobitve križišča v obliki semaforizacije ali rekonstrukcije križišča kot dolgoročni ukrep,« še poudarjajo na DRSI.